dag 02 - min första kärlek

2010-11-25 / 11:15:51

jaha, nu ska jag berätta om min först kärlek. 


den som fick mig att bli totalt förälskad var erik hansson. han va min första riktiga kärlek! vi träffades första gången den 30 mars 2007 och vi blev tillsammans den 18 juni! vi var tillsammans i 1½-2 år, vi hade det jätte bra tillsammans, det är absolut inget jag ångrar, det var en underbar tid i mitt liv och jag älskade erik och han kommer alltid att betyda mycket för mig! under våran tid ihop hann vi med mycket, jag mådde så bra och det är tackvare erik och hans familj som jag gjorde det. jag var så kär och han gjorde mina dagar till dom bästa, vi gjorde allt ihop. han fanns alltid där för mig när jag behövde honom, han var underbar.

Men det funkade inte tillslut, jag var inte längre kär på slutet och var tvungen att göra slut - vilket var väldigt jobbigt. jag klarade inte av att ha kontakt efter att det tog slut, erik blev knäckt av att jag gjorde slut och jag klarade inte av att se han så ledsen. jag skulle må så dåligt över att se han så och jag skulle ha ångrat mig och gått tillbaka fast jag inte längre va kär, just bara för att jag älskade han så mycket! men man kan inte vara med någon om känslorna inte finns, det är inte rätt. 

under våran tid så fick jag en andra familj, jag bodde mer där än hemma och jag älskade det! dom har alltid funnits där för mig, från första dagen jag träffade erik och dom finns även där för mig idag även fast erik och jag inte har någon kontakt just nu, dels mitt fel efter att jag tog avstånd men sen fick vi kontakt igen men nu var det längesen! tycker det är tråkigt och konstigt på något vis eftersom vi tillbringade all våran tid ihop när vi va tillsammans och nu är det ingenting. jag hoppas vi kan börja prata igen, eller prata de kan vi ju eftersom jag är så mycket där uppe (järbo) men det är stelt och ja konstigt. det är ibland jobbigt att vara där hemma pga detta men det får gå helt enkelt.  

jag fick iallafall väldigt bra kontakt med eriks syster lisa - hon är en helt underbar människa och jag finner inga ord för hur tacksam jag är för att jag har dig, att du finns där och så mycket som du ställt upp på mig!  ja, jag älskar hela den här familjen och jag kommer alltid att göra det! ♥

vi hann som sagt göra mycket saker ihop under våran tid och jag är glad över allt jag gjorde tillsammans med dig! jag kommer aldrig att glömma, du var ändå min första kärlek.

  

 

/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!