all i need is you

2010-11-11 / 08:52:19

ligger i sängen men ska ta mig upp nu och ta halv 10 bussen in till sandviken för här hemma kan man ju inte vara! jag vill ha en lägenhet nu!! jag ska iallafall till mickis senare och va hennes stöd när hon ska tatuera sig :)   jag vill också, kanske ska boka en ny tid jag också!! fast har inte riktigt bestämt mig än vart jag vill att den ska sitta men tror jag ska fortsätta på den på magen och att den ska gå upp och ihop med den på armen, vi får se!


 


den nyaste, har två till men inga kort på dom.  stjärnor på magen och text på underarmen!



nä nu ska ja kliva upp, ha en bra dag!

/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!