9 november

2010-11-09 / 12:46:22

hejhejhejhej.

idag klev jag upp runt halv 8-8 och gjorde mig klar för ett träningspass, ett konditionspass på 55 minuter vart det. sjukt skönt när det var klart! känner att jag mår så mycket bättre när jag tränar synd att man inte alltid har orken till det men ska bli bättre nu när jag köpt mig ett gymkort!!

efter träningen var jag till tandläkarn, jag hatar att gå dit! fast idag hade jag inte ett enda hål konstigt nog, brukar alltid ha haft ett eller två hål sen jag var liten varje år men jag kanske har börjat borstat mina tänder bättre!? vem vet ;)  slipper åka dit en andra gång iallafall, tack för det!  nu är nu och jag ska ta mig tillbaka till sandviken strax för att träffa carro en sväng och sen tänkte jag kolla på när emil och dom har rinkbandy match!!


vill åka utomlands nu. är SÅHÄR nära att boka men kom på att jag lär ju fixa ett nytt pass haha! gör ja de imorgon så har jag det till början av december så kanske ska tag i det så det blir gort!


och nu ska jag tamig från datorn, för här kan man ju inte sitta! 
fast måste bara säga att jag hoppas det kommer MASSAMASSA snö idag!! egentligen vet ja inte varför jag hoppas för jag hatar snö? men de är mysigt också (ibland). det kan komma nu och så kan det försvinna när det varit nyår för då behövs den inte mer! 


så, nu har jag sagt mitt!

A som i amazing.  you´re amazing!

/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!