5 november

2010-11-05 / 09:20:11

då var fredagen redan här, den här veckan har gått sjukt fort och mycket är väl för att jag inte vill åka hem.. hade jag velat åka hem så hade nog veckan gått segt men så är de ju! får bara börja om nu igen och försöka klara av det här, nya mål är uppsatta och jag måste prova för att se att inget händer och om det skulle hända något så vet jag alltid hur jag ska göra för att gå tillbaka.  som tur är behöver jag bara vara hemma 2 veckor nu sen får jag åka tillbaka, skönt!

jag har iallafall saker att se fram emot när jag kommer hem.. 

- maria (syster) åker med oss hem och blir kvar över helgen! jag älskar min syster över allt annat!
- sara kommer också hem över helgen och hon kommer ut till årsunda till mig :) saknat henne!  
- halloweenfest med världens bästa vänner! (idag fredag) 
- fotbollsavslutning (kanske)
- börja gymma
- shoppa
- umgås
- korpen
- fylla år
- förmodligen börja jobba extra annars praktik plats tills jag börjar plugga

så ser det ut framöver, har fullt upp men det är skönt! så det ska väl inte bli så hemskt att åka hem om man tänker på vad som väntar men jag är rädd.


_____________

är rätt många som läser här inne och det skulle vara kul om ni ville berätta vilka ni är :)


nä nu måste jag sätta lite fart. hoppas ni får en bra helg :)
/ malin

/
Kommentarer!
My säger:

Jag läser :)

Kommenterat - 2010-11-05 / 11:38:13
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!