23 november

2010-11-23 / 16:03:29

imorgon är det bara en månad kvar tills julafton! de är ju lite skoj, mindre skoj är att vi inte ska ha någon julgran? jag är väldigt besviken över det, för det är ju ingen riktig jul utan julgran!! såå bara därför ska jag vara tvärtemot och ta fram den iallafall så får mamma säga vad hon vill, för så länge som jag bor hemma ska det finnas en julgran! 


har precis kollat på dear john igen! det kan vara en av dom bästa filmerna jag sett!
ikväll ska jag på bio med tjejerna här, det ska bli mysigt :)  


kom precis på att jag glömt bort va tjejerna heter hahaha! kul om jag skulle behöva säga nu efter flera veckor "ursäkta, vad hette du nu igen" ..

/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!