17 november

2010-11-17 / 08:28:39

dagarna bara flyger iväg just nu och jag hänger inte alls med, det är redan onsdag? tiden går för fort ibland! på måndag åker jag tillbaka igen, ska bli skönt att få bosätta sig där igen i en vecka och få träffa dom andra tjejerna som jag inte träffat nu på ett tag eftersom jag hamna i fel grupp sist! det är synd att jag ska vara så tillbaka dragen när det gäller att träffa nytt folk, jag väntar gärna på att andra tar kontakt med mig och det kan nog vara rätt svårt också eftersom jag mesta dels är på rummet och sen inte säger så mycket.. men sist jag va i rätt grupp så kom jag närmare två tjejer, som tur är har dom 1 och 2 veckor kvar så det är skönt! varför ska det vara så svårt att ta kontakt med nytt folk? har ändå fhaft gott om tid att lära känna dom men istället skjuter jag på det! får ta vara på dom veckorna som är kvar för dom och hoppas man håller kontakten efter det!

__

har precis kommit in från en promenad, kallt ute nu (-13) men det är rätt skönt att vara ute och gå då! ska ta och duscha snart sen åka till sandviken och kolla in min praktikplats, ska vara på ett rehab där man ska hjälpa till och träna upp människor som haft stroke osv. ska faktiskt bli riktigt roligt! efter det ska jag till gymmet med madde!

ska nog flytta in till sandviken idag till emil och patrik pga vissa själ.. tills jag hittar mig en egen lägenhet!



/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!