15 november

2010-11-15 / 10:01:36

har sovit väldigt mycket inatt och bara vaknat en gång faktiskt! jag somnade igår strax efter 21 och vaknade halv 8 i morse! men ville inte gå upp då så låg kvar i sängen ett tag innan jag tog mig ut på en promenad med hunden som just nu ligger och slickar mig i örat, lite mysigt sådär! ska strax ta mig in i duschen för att sedan åka till sandviken på ett möte sen blir det nog gävle en sväng och kika, va i valbo igår men där var det inget som föll mig i smaken så får se om gävle har bättre utbud! kanske ska fixa pass på samma gång..

ikväll är det match, jag är taggad!! ska hinna med och gymma också! 

_____

jag har svårt för att få fram det jag vill ha sagt till den personen jag ska kunna öppna mig för, jag vet inte hur jag ska få fram det, jag får hjärnsläpp när jag sitter där, för jag skäms! jag vågar inte öpnna upp mig, jag får inte fram det som får mig att må dåligt, fast jag vet vad som får mig att må dligt, jag har tankarna med mig varje dag men det är väldigt svårt att förklara hur man känner och få fram det så att någon annan ska förstå och det stör mig!

____

jag kan inte glömma något som var så underbart.
jag kan inte gå vidare så länge du finns i mina tankar.
jag kan inte släppa dig för du är den jag vill ha.
jag kan inte inse att det är dags att gå vidare. 
jag kan inte helt enkelt för jag är kär i dig. 






/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!