14 november

2010-11-14 / 11:28:10
utmanad av sara!

4 tv-program:
  • idol
  • gossip girl
  • tre kronor
  • bingolotto
4 saker jag gjort idag:
  • vaknat
  • gått upp för trappen 
  • gått ner för trappen 
  • lyssnat på musik
4 saker jag längtar efter:
  • börja plugga
  • börja praktiken
  • julen
  • dig
4 saker på önskninglistan:
  • flytta till eget
  • åka utomlands 
  • få ett jobb efter jag pluggat klart
  • att få vara med dig
4 saker som jag avskyr:
  • att jag inte kan säga nej  
  • falska människor
  • när folk kör 50 på 70 väg 
  • spindlar
4 saker som jag tycker om att göra:
  • umgås med mina vänner
  • träna 
  • shoppa
  • åka utomlands
4 saker som jag ätit idag:
  • gröt
  • tuggummi 
  • . . .  
  • . . .
/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!