12 november

2010-11-12 / 11:09:35
det är dagen före min dag, imorgon är det 21 år sedan jag föddes! tiden går fort och jag önskar att jag var 9-12 år igen, även om man var en riktig skitunge då så mådde jag ändå bäst! nu får jag inte vara i den åldern igen så jag får väl vara glad att jag blir 21 och ännu lever haha! min syster kommer hit efter jobbet, mysigt :) sen ska jag in till mickis och kolla på film med henne och sen vidare till carro och kolla på idol, får hoppas på att jag hinner med båda, vilket jag borde göra! ska köra bil in till sandviken, första gången sen snön kom och jag är lite rädd för det för jag vet inte hur jag ska göra om jag skulle få sladd, oftast släpper jag bara ratten haha! en gång när jag fick sladd så körde jag ner i diket (samma dag som jag fick körkort) de tyckte jag att jag gjorde riktigt bra faktiskt hahah! 


vaknade halv 7 idag men klev upp halv 8 för att då ta mig ut på en promenad! gick fram med en skjorta till maria först och sen började jag min promenad, va ute på en 50 minuters tur! skönt när det är så härligt väder ute :)  

 nu ska jag duscha och sen sova lite kanske, blev trött nu!


_____


i hjärtat finns ett rum
som bara är för dig
och var jag än tar plats
så finns du här hos mig

kärlek som uppstår plötsligt tar lång tid att bota
du följer mig in i sömnen
jag önskar du va här på riktigt
det finns bara en som du

jag är kär och det är du som fått mig att bli de! 
saknar dig.
/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!